- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | التويم، خالد بن محمد بن يوسف | |
dc.contributor.author | الشهري،عزة بنت عابس بن محمد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T18:37:52Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T18:37:52Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/126853 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التربية النفسية | |
dc.subject.other | التربية الإسلامية | |
dc.title | مبادئ التربية النفسية في القران الكريم وتطبيقاتها المعاصرة / | |
dc.identifier.id | .b1249706x | |
dc.identifier.callnum | 15272 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1436 | |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | - |
dc.description.extent | 352ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00323015 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
15272.PDF " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 12.22 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa15272.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 156.97 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse15272.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 461.38 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont15272.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 206 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind15272.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.41 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu15272.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 239.29 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title15272.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 418.51 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)