- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | كسناوي، محمود محمد عبد الله | |
dc.contributor.author | القحطاني، مسفر سعيد دليم | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T18:20:52Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T18:20:52Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/126842 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | القرآن - دراسة وتعليم | |
dc.subject.other | التربية الإسلامية | |
dc.title | تطور تعليم القرآن الكريم خلال القرون الأولى وتطبيقاتها التربوية المعاصرة | |
dc.identifier.id | .b12496595 | |
dc.identifier.callnum | 18579 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1436 | |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | - |
dc.description.extent | 150 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00322966 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
18579.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 4.5 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa18579.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 121.43 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse18579.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 144.48 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont18579.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 136.16 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind18579.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 485.1 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu18579.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 316.92 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title18579.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 147.78 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)