- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الخريشا، ملوح باجي | |
dc.contributor.author | يحيى، حسن إبراهيم أحمد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T18:02:17Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T18:02:17Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/126836 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التعليم - التربية الاسلامية | |
dc.subject.other | التربية الإسلامية | |
dc.title | إسهام المعلمين في تنمية مبدأ التسليم لله تعالى لدى طلاب المرحلة الثانوية بمدينة جدة | |
dc.identifier.id | .b12496431 | |
dc.identifier.callnum | 18279 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1436 | |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | - |
dc.description.extent | 184ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00322949 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
18279.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 4.82 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa18279.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 365 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse18279.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 289.26 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont18279.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 344.91 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind18279.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 776.38 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu18279.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 481.78 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title18279.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 363.28 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)