- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | بخاري، سلطان سعيد مقصود | |
dc.contributor.author | الفواز، نجوى مفوز مفيز | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T17:44:25Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T17:44:25Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/126830 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الإدارة التربوية | |
dc.subject.other | الإصلاح الإداري | |
dc.title | واقع تطبيق مبادئ الحوكمة الرشيدة في جامعات منطقة مكة المكرمة من وجهة نظر القيادات الأكاديمية تصور مقترح | |
dc.identifier.id | .b12496248 | |
dc.identifier.callnum | 18271 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1436 | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 352 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00322930 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
18271.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 4.61 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa18271.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 298.15 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse18271.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 202.59 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont18271.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 528.61 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind18271.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 798 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu18271.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 326.71 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title18271.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 145.58 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)