- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | بكر، عبد القادر صالح | |
dc.contributor.author | العصيمي، خزعل دخيل سليمان | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T17:37:45Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T17:37:45Z | - |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/126825 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | مديري التعليم | |
dc.subject.other | مديري المدارس - تدريب | |
dc.title | مدى مساهمة الصلاحيات الجديدة لمديري المدارس في تحسين ادائهم من وجهة نظر المديرين بتعليم الزلفي بمنطقة الرياض | |
dc.identifier.id | .b12496017 | |
dc.identifier.callnum | 18267 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1435 | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 124 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00322906 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
18267.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.68 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa18267.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 159.45 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse18267.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 172.94 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont18267.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 197.29 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind18267.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 366.42 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu18267.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 196.11 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title18267.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 154.95 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)