- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الحسيني، أحمد عايش البدر | |
dc.contributor.author | الرويلي، زيدي راكد مشيح | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T17:21:37Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T17:21:37Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/126816 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الثقافة الإسلامية | |
dc.subject.other | الثقافة الإسلامية - بحوث | |
dc.title | جهود المنظمة الإسلامية للتربية والعلوم والثقافة (إيسيسكو) في نشر الثقافة الإسلامية | |
dc.identifier.id | .b12495797 | |
dc.identifier.callnum | 18259 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | الدعوة وأصول الدين | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1436 | |
dc.relation.dep | الدعوة والثقافة الإسلامية | - |
dc.description.extent | 349 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00322883 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
18259.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.6 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa18259.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 287.36 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse18259.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 313.68 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont18259.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 432.79 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind18259.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 857.77 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu18259.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 484.06 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title18259.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 249.23 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)