- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الزهراني، عبد الله أحمد سالم | |
dc.contributor.author | السلمي، فاطمة بنت سليمان بن بطي | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T17:08:31Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T17:08:31Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/126808 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الكفايات التكنولوجية | |
dc.subject.other | المدارس الثانوية - السعودية | |
dc.title | واقع ممارسة مديرات المدارس الثانوية بمدينة جدة للكفايات التكنولوجية | |
dc.identifier.id | .b12495219 | |
dc.identifier.callnum | 15261 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1436 | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 144ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00322820 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
15261.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 5.31 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa15261.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 212.33 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse15261.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 155.24 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont15261.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 186.16 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind15261.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 763.89 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu15261.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 431.08 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title15261.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 348.22 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)