- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الزهراني، مرضي بن غرم الله | |
dc.contributor.author | العنزي، سلطان بن طخطيخ بن زيدان | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T17:01:35Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T17:01:35Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/126803 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | اللغة العربية - النحو | |
dc.subject.other | اللغة العربية - طرق التدريس | |
dc.title | فاعلية استخدام نموذج التعلم التوليدي في تنمية المفاهيم النحوية لدى تلاميذ الصف الثاني المتوسط واتجاهاتهم نحوه | |
dc.identifier.id | .b12489542 | |
dc.identifier.callnum | 18572 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1436 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 381 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00322218 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
18572.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 81.83 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa18572.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 334.43 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse18572.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 399.33 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont18572.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 2.49 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind18572.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 6.54 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu18572.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 3.18 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title18572.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 148.9 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)