- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الكلثم، حمد بن مرضي | |
dc.contributor.author | العواجي، علي بن سليمان بن ابراهيم الزراج | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T16:56:05Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T16:56:05Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/126800 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التربية الإسلامية | |
dc.title | درجة امتلاك الطلاب لمهارات التفكير المتضمنة في كتاب النشاط لمقرر الفقه المطور للصف الثاني متوسط في مدارس محافظة الرس | |
dc.identifier.id | .b1248376x | |
dc.identifier.callnum | 18566 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1436 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 174 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00321608 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
18566.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.75 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa18566.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 148.78 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse18566.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 420.84 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont18566.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 350.09 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind18566.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 784.66 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu18566.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 401.94 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title18566.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 147.04 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)