- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الغامدي، فريد بن علي | |
dc.contributor.author | العتيبي، صالح بن سعود بن فرج | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T15:28:25Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T15:28:25Z | - |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/126732 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | درجة مراعاة كتب الفقه المطورة للمرحلة الابتدائية للاسس العقدية والفكرية والاجتماعية والنفسية والمعرفية للمنهج | |
dc.identifier.id | .b12436033 | |
dc.identifier.callnum | 16582 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1435 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 313ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00302424 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
16582.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 69.77 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa16582.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 424.92 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse16582.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 66.49 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont16582.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 1.36 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind16582.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 3.37 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu16582.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 1.47 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title16582.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 86.65 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)