- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الشمري، محمد بن مطلق بن صطم | |
dc.contributor.author | الصائغ، عبد العزيز بن احمد بن عبد العزيز | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T14:45:14Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T14:45:14Z | - |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/126705 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | منهجية التربية الاسلامية في غرس حب الصحابة - رضي الله تعالى عنهم - وتطبيقاتها في الواقع المعاصر | |
dc.identifier.id | .b12435582 | |
dc.identifier.callnum | 16546 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1435 | |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | - |
dc.description.extent | 170 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00302092 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
16546.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 28.54 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa16546.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 317.26 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse16546.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 50.06 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont16546.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 638.67 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind16546.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 2.99 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu16546.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 2.08 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title16546.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 93.2 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)