- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | عقيل، حمزة بن عبد الله بن عقيل | |
dc.contributor.author | العتيبي، صالح بن دلمخ القثامي | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T14:32:33Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T14:32:33Z | - |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/126700 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | درجة ممارسة الصلاحيات الممنوحة لمديري المدارس الثانوية بمحافظة الطائف ودورها في تحسين اداء الادارة المدرسية من وجهة نظرهم | |
dc.identifier.id | .b12435351 | |
dc.identifier.callnum | 16540 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1435 | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 16540ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00301916 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
16540.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.9 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa16540.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 51.96 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse16540.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 32.12 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont16540.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 108.23 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind16540.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.04 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu16540.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 76.84 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title16540.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 230.53 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)