- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | محروس، محمد بن الاصمعي | |
dc.contributor.author | دباش، حسين بن احمد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T14:14:50Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T14:14:50Z | - |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/126687 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الموهوبون - رعاية | |
dc.title | درجة توافر المهارات القيادية بادارت رعاية الموهوبين بالمملكة العربية السعودية | |
dc.identifier.id | .b12434644 | |
dc.identifier.callnum | 16523 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1435 | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 164 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00301195 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
16523.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 11.01 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa16523.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 323.09 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse16523.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 189.59 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont16523.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 896.76 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind16523.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.81 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu16523.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 920.86 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title16523.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 341.58 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)