- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | مندورة، رقية بنت عبد اللطيف | |
dc.contributor.author | السلمي، مريم بنت نويفع بن نافع | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T14:05:15Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T14:05:15Z | - |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/126678 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | اهمية وواقع استخدام التعليم الاكتروني في تدريس مقررات العلوم المطورة بالمرحلة المتوسطة من جهة نظر المعلمات والمشرفات التربويات بمدينة مكة المكرمة | |
dc.identifier.id | .b12430547 | |
dc.identifier.callnum | 16831 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1434 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 201 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00298802 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
16831.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.04 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa16831.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 86.68 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse16831.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 50.9 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont16831.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 99.53 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind16831.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 225.47 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu16831.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 119.87 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title16831.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 91.32 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)