- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | بخاري، سلطان بن سعيد بن مقصود بخاري | |
dc.contributor.author | محضر، وفاء بنت عبد العزيز بن عبد الله | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T13:36:52Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T13:36:52Z | - |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/126663 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | العولمة | |
dc.title | دور مؤسسات التعليم الجامعي الاهلي في المملكة العربية السعودية في مواجهة العولمة( الثقافية. الاقتصادية. التقنية ) | |
dc.identifier.id | .b12429508 | |
dc.identifier.callnum | 16789 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1434 | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 197 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00296886 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
16789.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 30.71 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa16789.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 153.47 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse16789.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 735.14 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont16789.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 409.56 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind16789.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 2.58 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu16789.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 1.41 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title16789.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 287.33 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)