- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | عقيل، حمزة بن عبد الله بن عقيل | |
dc.contributor.author | رمزي، فهد بن عبد الرحمن بن مسفر | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T13:14:40Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T13:14:40Z | - |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/126651 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الإدارة التعليمية | |
dc.subject.other | التعليم - إدارة | |
dc.title | الادارة بالشفافية لدى مديري مكاتب التربية والتعليم بمنطقة مكة المكرمة من وجهة نظر المديرين والمشرفين | |
dc.identifier.id | .b12428474 | |
dc.identifier.callnum | 16772 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1434 | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 155 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00295617 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
16772.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 4.73 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa16772.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 162.24 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse16772.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 184.25 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont16772.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 254.93 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind16772.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 476.96 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu16772.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 181.35 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title16772.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 167.79 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)