- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | المالكي، عوض صالح | |
dc.contributor.author | العنزي، هلال مزعل هليل | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T13:11:56Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T13:11:56Z | - |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/126649 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الرياضيات - طرق تدريس | |
dc.subject.other | طرق تدريس | |
dc.title | أثر برنامج التدريبي قائم على النظرية البنائية في إكساب معلمي رياضيات المرحلة الابتدائية مهارات تنفيذ تنفيذ المقررات المطورة | |
dc.identifier.id | .b12428206 | |
dc.identifier.callnum | 16678 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1433 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 437 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00295542 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
16678.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 33.01 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa16678.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 122.14 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse16678.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 29.81 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont16678.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 325.03 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind16678.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.55 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu16678.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 1.07 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title16678.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 54.87 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)