- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الحربي، حامد بن سالم بن عايض | |
dc.contributor.author | الغفيري، احمد بن علي بن يوسف | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T12:49:28Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T12:49:28Z | - |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/126636 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التعليم الإلكتروني | |
dc.title | مشكلات استخدام تقنيات التعليم الإلكتروني من وجهة نظر معلمي المرحلة الثانوية بمكة المكرمة ومعالجتها من منظور التربية الإسلامية | |
dc.identifier.id | .b1240732x | |
dc.identifier.callnum | 5525 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1434 | |
dc.description.extent | 187 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00291064 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
5525.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 4.22 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa5525.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 219.12 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse5525.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 78.28 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont5525.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 418.71 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind5525.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 992.95 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu5525.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 159.95 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title5525.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 68.09 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)