- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الصاعدي، عبير بنت مسلم | |
dc.contributor.author | القرني، مها بنت ظافر بن علي | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T11:39:37Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T11:39:37Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/126594 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الرسوم المتحركة | |
dc.subject.other | اللغة العربية - الانشاء | |
dc.title | دور افلام الرسوم المتحركة في تنمية مهارات التعبير الفني لدى اطفال مرحلة الطفولة المتأخرة بمدينة جدة | |
dc.identifier.id | .b12338710 | |
dc.identifier.callnum | 17890 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1436 | |
dc.relation.dep | التربية الفنية | - |
dc.description.extent | 222 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00321382 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
17890.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 6.29 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa17890.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 344.36 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse17890.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 275.32 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont17890.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 507.68 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind17890.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 767.24 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu17890.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 529.32 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title17890.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 373.78 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)