- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | السلمي, طارق بن عبد العالي بن صمل | |
dc.contributor.author | الحواس، سعد بن عبد الرحمن بن عبد الله | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T11:11:24Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T11:11:24Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/126577 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | صعوبات التعلم - الجوانب النفسية | |
dc.subject.other | صعوبات التعلم | |
dc.title | القدرة التمييزية للكشف على بعض مهام الذاكرة العاملة لتصنيف انماط صعوبات التعلم | |
dc.identifier.id | .b12335368 | |
dc.identifier.callnum | 17873 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1436 | |
dc.relation.dep | علم النفس | - |
dc.description.extent | 142ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00320980 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
17873.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.18 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa17873.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 348.01 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse17873.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 397.14 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont17873.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 599.64 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind17873.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 866.28 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu17873.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 608.94 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title17873.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 387.03 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)