- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الحبيب، موسى بن محمد | |
dc.contributor.author | السالمي، عبد الباسط بن عبد الصمد بن عبيد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T11:07:17Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T11:07:17Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/126574 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | اللغة الانجليزية - طرق تدريس | |
dc.title | معوقات التدريس الابداعي للغة الانجليزية في المرحلة الثانوية من وجهة نظر المعلمين والمشرفين بمدينة الطائف | |
dc.identifier.id | .b12335319 | |
dc.identifier.callnum | 17870 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1436 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 127 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00320973 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
17870.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.11 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa17870.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 159.09 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse17870.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 61.19 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont17870.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 293.77 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind17870.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 528.94 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu17870.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 135.08 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title17870.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 221.43 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)