- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الشريف، نايف بن حامد بن همام | |
dc.contributor.author | الخيري، عمر بن ياسين بن شامي | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T10:49:21Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T10:49:21Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/126562 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التربية الإسلامية | |
dc.title | دور معلمي التربية الاسلامية في تنمية قيمة التسامح لدى طلاب المرحلة الثانوية بمحافظة الليث | |
dc.identifier.id | .b12334157 | |
dc.identifier.callnum | 17858 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1436 | |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | - |
dc.description.extent | 119 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00320830 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
17858.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 926.47 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa17858.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 845.56 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse17858.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 845.56 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont17858.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 846.82 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind17858.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 856.05 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu17858.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 849.45 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title17858.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 845.56 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)