- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | طبازة، خليل بن نمرة | |
dc.contributor.author | العتيبي، عبد العزيز بن حمدي بن حسين | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T09:42:25Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T09:42:25Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/126517 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التربية الفنية - طرق تدريس | |
dc.title | النقوش الحجرية الخطية الاسلامية بمنطقة الطائف وكيفية الاستفادة منها في تدريس التربية الفنية | |
dc.identifier.id | .b12332136 | |
dc.identifier.callnum | 17813 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1436 | |
dc.relation.dep | التربية الفنية | - |
dc.description.extent | 134 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00320587 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
17813.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 7.01 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa17813.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 306.86 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse17813.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 296.94 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont17813.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 266.51 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind17813.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 624.66 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu17813.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 359.58 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title17813.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 147.9 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)