- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | النفيعي، عابد بن عبد الله | |
dc.contributor.author | الرحيلي، خالد بن مفرج بن بشيش | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T09:07:09Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T09:07:09Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/126497 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الصحة النفسية | |
dc.subject.other | الصحة النفسية - السعودية | |
dc.title | اساليب مواجهة الضغوط النفسية وعلاقتها بالصحة النفسية لدى المرشدين الطلابيين بمدينة مكة المكرمة | |
dc.identifier.id | .b12326902 | |
dc.identifier.callnum | 17794 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1436 | |
dc.relation.dep | علم النفس | - |
dc.description.extent | 116 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00319992 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
17794.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 17.63 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa17794.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 282.48 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse17794.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 114.51 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont17794.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 516.24 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind17794.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 2.11 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu17794.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 1.18 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title17794.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 153.96 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)