- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الحميدي، عبد الله بن محمد | |
dc.contributor.author | العتيبي، بدر بن مبروك | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T08:46:48Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T08:46:48Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/126482 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الجامعات والكليات - السعودية - إدارة | |
dc.title | تسويق الخدمات الجامعية ودوره في تحسين القدرة التنافسية للجامعات السعودية | |
dc.identifier.id | .b12318395 | |
dc.identifier.callnum | 17777 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1436 | |
dc.relation.dep | الادارة التربوية | - |
dc.description.extent | 177 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00319040 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
17777.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 193.37 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa17777.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 222.42 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse17777.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 434.23 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont17777.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 454.58 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind17777.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 817.86 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu17777.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 350.92 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title17777.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 183.54 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)