- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | بخش، هاله بنت طه | |
dc.contributor.author | زرنوقي، ندى بنت ناجي | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T08:42:46Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T08:42:46Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/126478 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | فاعلية وحدة مطورة من مقرر الفيزياء في ضوء نموذج التعليم البنائي لتنمية التحصيل والتفكير الابتكاري والمهارات العلمية لدى متدربات الكلية التقنية للبنات بالرياض | |
dc.identifier.id | .b12309163 | |
dc.identifier.callnum | 17773 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1436 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 273 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00317993 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
17773.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 6.42 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa17773.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 404.05 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse17773.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 219.09 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont17773.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 623.6 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind17773.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.26 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu17773.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 891.25 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title17773.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 520.56 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)