- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الحميدي، عبد الله بن محمد | |
dc.contributor.author | المحمادي، خالد محمد عيد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T08:24:53Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T08:24:53Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/126459 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | درجة ممارسة مديري مكاتب التربية والتعليم بمكة المكرمة للقيادة التشاركية وعلاقتها بالروح المعنوية من وجهة نظر المشرفين | |
dc.identifier.id | .b12307725 | |
dc.identifier.callnum | 17754 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1436 | |
dc.relation.dep | الادارة التربوية | - |
dc.description.extent | 143 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00317840 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
17754.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.89 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa17754.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 307.97 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse17754.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 218.16 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont17754.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 368.72 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind17754.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 671.65 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu17754.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 366.68 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title17754.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 295.76 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)