- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الشقران، رامي بن ابراهيم | |
dc.contributor.author | الحارثي، سعود بن مبارك بن عايض | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T07:54:22Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T07:54:22Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/126435 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التفويض الإداري | |
dc.title | التفويض الاداري وعلاقته بتحسين الاداء لدى مديري المدارس الثانوية بمدينة الطائف | |
dc.identifier.id | .b12306460 | |
dc.identifier.callnum | 17731 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1436 | |
dc.relation.dep | الادارة التربوية | - |
dc.description.extent | 134 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00317699 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
17731.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 4.11 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa17731.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 478.99 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse17731.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 577.49 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont17731.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 606.75 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind17731.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.42 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu17731.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 551.97 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title17731.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 792.54 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)