- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | قناديلي، جواهر بنت احمد | |
dc.contributor.author | الغامدي، حنان بنت حسن بن سعيد المبعوث | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T07:17:13Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T07:17:13Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/126419 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | متطلبات برامج الدراسات العليا بالكليات التربوية في ضوء تطبيق اقتصاد المعرفة بجامعتي ام القرى والملك سعود (تصور مقترح) | |
dc.identifier.id | .b12305406 | |
dc.identifier.callnum | 17718 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1436 | |
dc.relation.dep | الادارة التربوية | - |
dc.description.extent | 210 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00317570 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
17718.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 4.24 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa17718.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 113.58 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse17718.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 46.05 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont17718.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 193.66 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind17718.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 351.65 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu17718.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 154.44 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title17718.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 93.57 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)