- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | عقيل، حمزة بن عبد الله بن عقيل | |
dc.contributor.author | الطويرقي، حسين بن سعسد بن سعيد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T07:07:20Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T07:07:20Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/126412 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الإدارة التربوية | |
dc.title | صراع الدور لدى معلمي المرحلة الثانوية وعلاقتهه بالمناخ التنظيمي من وجهة نظر المديرين والمشرفين التربويين بمحافظة الطائف | |
dc.identifier.id | .b12304918 | |
dc.identifier.callnum | 17711 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1436 | |
dc.description.extent | 187 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00317520 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
17711.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.64 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa17711.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 160.79 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse17711.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 134.98 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont17711.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 151.37 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind17711.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 405.05 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu17711.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 173.17 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
tite17711.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 225.18 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)