- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الشقران، رامي بن ابراهيم | |
dc.contributor.author | المطلق، نايف بن سعود بن سالم | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T07:02:29Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T07:02:29Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/126408 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التنمية المهنية | |
dc.title | دور مشرفي الادارة المدرسية في التنمية المهنية المستدامة لمديري مدارس التعليم العام بمدينة حائل | |
dc.identifier.id | .b1230461x | |
dc.identifier.callnum | 17673 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1436 | |
dc.relation.dep | الادارة التربوية | - |
dc.description.extent | 155 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00317483 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
17673.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 5.03 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa17673.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 68.23 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse17673.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 33.29 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont17673.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 87.95 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind17673.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 582.82 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu17673.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 340.73 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title17673.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 105.03 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)