- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الشهراني، ناصر بن عبد الله | |
dc.contributor.author | العنزي، سعد بن سليمان بن حسين | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T06:10:11Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T06:10:11Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/126366 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | معوقات استخدام المختبر في تدريس مادة العلوم في الصفوف العليا بالمرحلة الابتدائية من وجهة نظر معلمي العلوم ومشرفيهم بمدينة بريدة | |
dc.identifier.id | .b12296971 | |
dc.identifier.callnum | 17688 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1436 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 98 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00316599 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
17688.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 17.89 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa17688.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 307.16 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse17688.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 14.31 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont17688.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 438.52 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind17688.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 2.42 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu17688.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 1.58 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title17688.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 102.24 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)