- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | السيد، محمد بن عبد الرؤف | |
dc.contributor.author | الغامدي، عبد الله بن عبد الرحمن | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T05:31:29Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T05:31:29Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/126350 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الاعداد التربوي | |
dc.title | الإعداد التربوي لمعلمي القران الكريم من وجهة نظر المختصين دراسة ميدانية | |
dc.identifier.id | .b12292072 | |
dc.identifier.callnum | 17666 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1436 | |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | - |
dc.description.extent | 186ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00316065 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
17666.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.39 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa17666.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 135.21 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse17666.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 77.8 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont17666.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 166.59 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind17666.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 362.57 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu17666.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 177.67 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title17666.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 138.82 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)