- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | طبازة، خليل بن نمر | |
dc.contributor.author | الحارثي، علي بن عبد المحسن بن زيد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T05:27:25Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T05:27:25Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/126348 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التوحد | |
dc.subject.other | الاطفال المصابين بالتوحد - تعليم | |
dc.title | برنامج مقترح لتعزيز التواصل لدى عينة من اطفال التوحد من خلال الانشطة الفنية (اللوح الشفاف) | |
dc.identifier.id | .b12291766 | |
dc.identifier.callnum | 17663 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1436 | |
dc.relation.dep | التربية الفنية | - |
dc.description.extent | 161 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00316024 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
17663.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 4.17 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa17663.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 224.31 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse17663.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 248.87 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont17663.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 211.19 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind17663.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 635.26 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu17663.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 477.45 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title17663.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 241.6 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)