- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | المالكي، عبد الرحمن بن عبد الله | |
dc.contributor.author | الرشيدي، عيسى بن صنت بن صنيتان | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T05:24:36Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T05:24:36Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/126346 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | واقع استخدام ملف الانجاز في تنمية مهارات الاداء اللغوي لدى طلبة الصف السادس في مادة لغتي الجميلة بمدينة بريدة | |
dc.identifier.id | .b12291699 | |
dc.identifier.callnum | 17661 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1436 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 191 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00316012 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
17661.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.2 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa17661.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 295.36 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse17661.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 187.83 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont17661.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 282.57 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind17661.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 536.18 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu17661.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 467.16 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title17661.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 185.93 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)