- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الحربي, سهيل بن سالم بن سلمان الصبحي | |
dc.contributor.author | الثبيتي، شرف بن محمد بن عتيق | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T05:14:55Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T05:14:55Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/126339 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | البرمجة - حاسبات الكترونية | |
dc.title | تصميم برمجية الكترونية مقترحة لتعزيز دروس تعليم الطباعيات في منهج التربية الفنية وقياس اثرها | |
dc.identifier.id | .b12290725 | |
dc.identifier.callnum | 17976 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1436 | |
dc.relation.dep | التربية الفنية | - |
dc.description.extent | 393 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00315883 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
17976.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 7.82 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa17976.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 267.6 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse17976.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 394.43 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont17976.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 329.39 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind17976.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 845.01 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu17976.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 403.44 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title17976.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 284.24 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)