- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | جان، خديجة بنت محمد | |
dc.contributor.author | العصيمي، سامية بنت منصور بن ناصر | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T03:51:23Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T03:51:23Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/126297 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | فاعلية برنامج تدريبي مقترح في تنمية مهارات البحث العلمي لدى معلمات العلوم الطبية واثره على التفكير العلمي لدى طالبات المرحلة الثانوية بمحافظة الطائف التعليمية | |
dc.identifier.id | .b12283630 | |
dc.identifier.callnum | 17551 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1436 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 279 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00314651 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
17551.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 5.67 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa17551.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 505.32 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse17551.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 279.3 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont17551.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 489.1 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind17551.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 949.18 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu17551.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 581.75 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title17551.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 295.24 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)