- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | سندي، نادية احمد ابراهيم | |
dc.contributor.author | الحسيني، مها بنت عبد المنعم بن محمد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T03:33:34Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T03:33:34Z | - |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/126285 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | اثر استخدام تقنية الواقع المعزز (Augmented Reality) في وحدة من مقرر الحاسب الالي في تحصيل واتجاه طالبات المرحلة الثانوية | |
dc.identifier.id | .b12279845 | |
dc.identifier.callnum | 17542 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1436 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 260ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00314120 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
17542.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 8.62 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa17542.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 227 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse17542.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 83.77 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont17542.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 220.58 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind17542.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 916.7 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu17542.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 271.56 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title17542.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 329.57 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)