- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | بكر، عبد القادر بن صالح | |
dc.contributor.author | المالكي، ماجد بن صالح بن هاشم | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T02:54:33Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T02:54:33Z | - |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/126265 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | معايير مقترحة لاختيار معلمي المرحلة الثانوية من وجهة نظر المديريين والمشرفين التربويين في ضوء الاتجاهات الادارية الحديثة | |
dc.identifier.id | .b12277654 | |
dc.identifier.callnum | 17461 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1436 | |
dc.relation.dep | الادارة التربوية | - |
dc.description.extent | 163 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00313891 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
17461.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.17 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa17461.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 324.3 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse17461.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 101.12 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont17461.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 620.01 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind17461.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 4.3 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu17461.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 3.12 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title17461.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 58.34 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)