- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | نمنم، ماهر بن منصور | |
dc.contributor.author | الدعيس، كمال بن عبد اللطيف بن محمد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T02:50:12Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T02:50:12Z | - |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/126263 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | دراسة وتحقيق كتاب التلقيح لفهم قاري الصحيح | |
dc.subject.other | الحديث - الكتب الستة | |
dc.subject.other | الحديث - تخريج - مخطوطات | |
dc.title | التلقيح لفهم قارئ الصحيح لبرهان الديه الحلبي المعروف بسبط بن العجمي من اللوح رقم (342) الى اللوح رقم (402) دراسة وتحقيق | |
dc.identifier.id | .b12277459 | |
dc.identifier.callnum | 17459 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | الدعوة وأصول الدين | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1436 | |
dc.relation.dep | الكتاب والسنة | - |
dc.description.extent | 2 مج | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00313871 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
17459.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 181.97 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa17459.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 97.53 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont17459.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 923.53 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind17459.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.83 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu17459.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 736.57 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title17459.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 174.46 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)