- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | المفرجي، سالم بن محمد | |
dc.contributor.author | الثقفي، طلال بن عبد الرحمن | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T02:37:03Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T02:37:03Z | - |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/126257 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | اطفال التوحد - تعليم | |
dc.title | فاعلية برنامج قائم على الانتباه المشترك لتنمية التواصل اللفظي لدى اطفال التوحد بمدينة الطائف | |
dc.identifier.id | .b12276698 | |
dc.identifier.callnum | 17453 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1436 | |
dc.relation.dep | علم النفس | - |
dc.description.extent | 138 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00313772 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
17453.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.48 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa17453.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 139.18 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse17453.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 113.92 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont17453.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 220.73 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind17453.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 332.37 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu17453.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 241.89 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title17453.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 152.38 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)