- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | باجابر، فاطمة بنت سالم | |
dc.contributor.author | العمري، نجوى بنت سعيد بن بسان | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T02:27:52Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T02:27:52Z | - |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/126252 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التربية الإسلامية | |
dc.subject.other | التربية الإسلامية - بحوث | |
dc.title | منهجية التلقي عند المفكرين المعاصرين من منظور التربية الاسلامية | |
dc.identifier.id | .b12276455 | |
dc.identifier.callnum | 17448 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1436 | |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | - |
dc.description.extent | 141ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00313737 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
17448.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 20.85 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa17448.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 388 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse17448.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 363.8 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont17448.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 381.61 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind17448.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 2.25 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu17448.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 1.27 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title17448.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 92.56 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)