- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الحربي، حامد بن سالم بن عايض | |
dc.contributor.author | القرشي، موسى بن مسلم بن خضر | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T02:12:50Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T02:12:50Z | - |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/126244 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التربية الاسلامية - طرق التدريس | |
dc.title | دور معلمي التربية الاسلامية في التوجيه المهني لطلاب المرحلة الثانوية | |
dc.identifier.id | .b12275931 | |
dc.identifier.callnum | 17442 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1436 | |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | - |
dc.description.extent | 95 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00313666 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
17442.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 7.34 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa17442.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 269.54 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse17442.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 214.54 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont17442.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 518.65 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind17442.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.05 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu17442.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 543.79 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title17442.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 239.42 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)