- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | مندورة، رقية عبداللطيف باجورى | |
dc.contributor.author | جان، أميمة عمر محمد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T01:53:52Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T01:53:52Z | - |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/126232 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التطبيقات الالكترونية | |
dc.subject.other | المشرفات التربويات - السعودية | |
dc.title | مدى استخدام المشرفات التربويات للتطبيقات الالكترونية بمدينة مكة المكرمة | |
dc.identifier.id | .b12273284 | |
dc.identifier.callnum | 15224 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1435 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 169ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00313324 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
15224.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 26.43 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa15224.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 399.71 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse15224.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 153.29 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont15224.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 954.11 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind15224.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 2.48 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu15224.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 1.25 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title15224.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 216.38 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)