- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | قناديلي، جواهر بنت أحمد | |
dc.contributor.author | خراط، رواز بنت جميل أحمد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T01:03:07Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T01:03:07Z | - |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/126199 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | العمل المعرفي | |
dc.subject.other | المنظمة المتعلمة | |
dc.title | درجة توافر أبعاد المنظمة المتعلمة في جامعة ام القرى من وجهة نظر رؤساء الأقسام وأعضاء هيئة التدريس بها | |
dc.identifier.id | .b12268872 | |
dc.identifier.callnum | 15219 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1435 | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 149ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00312765 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
15219.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.7 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa15219.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 323.77 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse15219.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 265.31 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont15219.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 341.7 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind15219.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.15 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu15219.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 460.95 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title15219.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 231.04 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)