- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | جورانة، علي بن احمد | |
dc.contributor.author | الغامدي، محمد بن احمد بن حنش | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T01:01:40Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T01:01:40Z | - |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/126198 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | تطوير الاشراف التربوي | |
dc.subject.other | التوجيه التربوي | |
dc.title | درجة إسهام مشرفي اللغة العربية في تقديم المساعدة لمعلميها في تنفيذ مقرر لغتي الخالدة | |
dc.identifier.id | .b12268859 | |
dc.identifier.callnum | 17326 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1436 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 168 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00312755 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
17326.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.22 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa17326.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 175.42 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse17326.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 289.12 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont17326.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 239.4 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind17326.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 613.23 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu17326.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 282.82 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title17326.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 172.32 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)