- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | القرني، عبد الرحمن بن محمد بن عايض | |
dc.contributor.author | الحربي، عواطف بنت خليل بن مساعد الحازمي | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T00:37:05Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T00:37:05Z | - |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/126179 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | الامر عند الامام الشافعي دراسة اصولية تطبيقية من كتاب الام | |
dc.identifier.id | .b12268057 | |
dc.identifier.callnum | 17307 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | الشريعة والدراسات الإسلامية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1436 | |
dc.relation.dep | الدراسات العليا الشرعية | - |
dc.description.extent | 212 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00312389 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
17307.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.37 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa17307.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 269.66 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse17307.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 273.64 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont17307.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 326.42 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind17307.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 541.01 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu17307.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 319.2 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title17307.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 249.27 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)