- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الحربي, سهيل بن سالم بن سلمان الصبحي | |
dc.contributor.author | الغامدي، امل بنت احمد بن عبد الرحمن | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T00:34:58Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T00:34:58Z | - |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/126177 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | تصميم وحدة مقترحة في منهج التربية الفنية الجديد باستخدام برنامج العروض التقديمية البور بوينت Power Point | |
dc.identifier.id | .b12268033 | |
dc.identifier.callnum | 17305 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1436 | |
dc.relation.dep | التربية الفنية | - |
dc.description.extent | 160 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00312386 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
17305.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 6.17 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa17305.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 156.59 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse17305.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 510.2 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont17305.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 348.97 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind17305.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.09 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu17305.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 335.7 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title17305.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 156.11 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)