- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | النجار، جمال بن مصطفى | |
dc.contributor.author | بيفاري، ايمن بن مصور بن ايوب بن علي | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T00:18:51Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T00:18:51Z | - |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/126163 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | معاني القرآن واعرابه للامام ابي اسحاق الزجاج دراسة وتحقيق من اول سورة القلم الى اخر سورة الناس | |
dc.identifier.id | .b12266905 | |
dc.identifier.callnum | 17294 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | الدعوة وأصول الدين | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1436 | |
dc.relation.dep | الكتاب والسنة | - |
dc.description.extent | 496 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00311853 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
17294.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 8.57 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa17294.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 105.65 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse17294.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 56.81 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont17294.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 119.71 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind17294.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 239.11 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu17294.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 142.83 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title17294.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 102.73 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)