- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | العوض، احمد بن محمد الحسن | |
dc.contributor.author | قدير، بدر بن عبد القادر بن محمد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T23:46:46Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T23:46:46Z | - |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/126135 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | تقويم تحصيل طلاب الصف الثاني المتوسط في استخدام تطبيقات الحاسب الالي لبرنامج WORD لمدارس مكتب جنوب مكة المكرمة | |
dc.identifier.id | .b12265718 | |
dc.identifier.callnum | 17267 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1435 | |
dc.relation.dep | علم النفس | - |
dc.description.extent | 128 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00311134 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
17267.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.96 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa17267.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 375.5 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse17267.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 223.97 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont17267.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 342.2 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind17267.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.11 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu17267.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 483.76 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title17267.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 192.54 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)